Co robimy – tekst łatwy do czytania i rozumienia
Nasz Urząd Miar mieści się w Warszawie, przy ulicy Elektoralnej 4/6.

Możesz do nas dojechać:
metrem
- przystanek Ratusz Arsenał
autobusem
- przystanek Plac Bankowy
tramwajem
- przystanek Plac Bankowy
Nasz Urząd zajmuje się miarami i przyrządami pomiarowymi
Miara to jest coś, co nam mówi:
· Czy to coś jest ciężkie, czy lekkie. 
· Ciepłe, czy zimne.
· Długie, czy krótkie.
Miara nam mówi, ile czegoś jest.
Waga, odważniki i linijka, które tu widzisz, to są przyrządy pomiarowe.
Urząd Miar sprawdza, czy te przyrządy pomiarowe ważą i mierzą bez błędów.
Urząd robi to dla Ciebie.
Żeby w sklepie kilogram Twoich jabłek, to był kilogram. Nie mniej.
Nasz Urząd opiekuje się przyrządami pomiarowymi w województwie mazowieckim i lubelskim.
Sprawdza, czy ktoś nie oszukuje na wadze. 
Albo czy na stacji paliw prawidłowo odmierzają benzynę.
Czyli Urząd Miar sprawdza, czy przyrządy pomiarowe dobrze wskazują.
Tych przyrządów pomiarowych jest bardzo dużo.
· Do ważenia towarów w sklepie. 
· Do pomiaru prądu.
· Do mierzenia temperatury Twojego ciała.
W Urzędzie jest zatrudnionych wielu pracowników, którzy jeżdżą wszędzie i sprawdzają przyrządy pomiarowe. Dla Ciebie.
Godziny pracy Urzędu – 7:30 – 15:30

Adres naszej strony internetowej:
Co możesz znaleźć na stronie internetowej:
● Możesz wyszukać informację, jakie przyrządy sprawdzamy,
● Możesz zapoznać się z aktualnościami ze świata nauki i urzędu,
● Możesz znaleźć potrzebne informacje na temat urzędu.
Możesz także do nas zadzwonić
22 581 91 41
22 581 92 62
Możesz też do nas napisać
Okręgowy Urząd Miar w Warszawie
ul. Elektoralna 4/6
00-139 Warszawa
Symbole: http://www.arasaac.org/ udostępnione na licencji CC (BY-NCSA)

